Wednesday 1 August 2012

Hi August..Nice to meet you again this year..its been 19 years we know each other August

amaran~amaran post ini tidak akan ada kena mengena dengan tajuk yang dinyatakan. Harap maklum
continue

ding~dong~deng
hari ini bersamaan dengan 1 Ogos 2012
adalah hari yang membuktikan
Syiadatul Nazlia semakin tua
SELAMAT HARI JADI 
&
HAPPY BIRTHDAY
BESTIE
a.k.a
CHINGU UNNIE
yeay..
kau dah 19 tahun 
&
hanya tua 4 hari sahaja dari aku
ohh...aku muda lagi..XD
*jgn lupa*wink*wink*

sebenarnya aku dah ketandusan idea nk wish apa kat kau ni
hmm...tp apa yang paling penting
sempena hari tua kau hari ni
aku doakn kau sihat~sihat selalu
klu x sihat
jumpa doctor
nk jumpa aku pun xpe..XD
belajar betul2
walaupun kau jauh d sana
dan
kita jarang contact2
kau jgn lupa aku
sbb aku tak kan lupakan kau
err...
HAVE A GOOD ONE*mcm yg tweet*
MGBU!!
BE HAPPY!!


p/s semua pic d atas d ambil d facebook syiadatul nazlia*yeahh..sy stalk dia hari ni*,dan tidak lupa juga google kerana mbantu sy mberikan cadangan2 utk gambar tersebut*tp kebanyakan tnjuk gambar laki korean je..sbb tu lambat post..sbb cuci2 mata tgk mereka* 

itu sahaja..terima kasih kerana sudi membaca